تازہ ترین

آئرلینڈ میں رات گئے پراسرار گنگنانے کی آواز سے شہری تنگ

شمالی آئرلینڈ کے ایک چھوٹے سے قصبے اوماگ کے لوگ ایک پراسرار مدھم سی گنگنانے والی آواز کو لے کر شش و پنج میں مبتلا ہیں جو رات کو سنائی دیتی ہے اور ان کی نیند میں خلل ڈالتی ہے۔

میڈیا رپورٹس کے مطابق حالیہ ہفتوں میں اوماگ ڈسٹرکٹ کونسل رات کے وقت گنگنانے کی آواز کے ماخذ کی نشاندہی کیلئے کوشش کر رہی ہے جس کے بارے میں شمالی آئرلینڈ کے چھوٹے سے قصبے کے متعدد رہائشی شکایت کر رہے ہیں۔ تاہم بدقسمتی سے آواز کے ماخذ کا پتہ لگانے کی سیکورٹی اہلکاروں کی اب تک کی تمام کوششیں ناکام ہوچکی ہیں۔

اہلکاروں کے پاس اس پراسرار آواز کا پتہ لگانے کیلئے اب صوتی ماہرین کو بلانے کے علاوہ کوئی چارہ نہیں بچا ہے۔ مقامی لوگ لوگ اس آواز کو عام طور پر اسے ایک مستقل گونج کے طور پر بیان کرتے ہیں جو گزرنے والی گاڑیوں کی آواز سے مختلف ہے۔

مزید برآں یہ صرف رات گئے سنائی دیتی ہے یعنی رات 12:00 بجے سے 1:00 بجے تک۔ کچھ لوگ اگرچہ اس کے عادی ہو چکے ہیں تاہم دوسروں کا دعویٰ ہے کہ یہ ان کی رات کی نیند میں خلل ڈالتی ہے اور مطالبہ کیا جاتا ہے کہ اس کے بارے میں کچھ کیا جائے۔

مقامی کونسل کے ایک ترجمان نے نیوز ریلیز میں بتایا کہ افسران فی الحال آواز کے ماخذ کا پتہ لگانے میں مدد کے لیے ماہر آلات کے استعمال یا کسی ماہر کمپنی کی جانب سے کی گئی مخصوص آلات کی خریداری کی تحقیقات کر رہے ہیں۔ کیونکہ آواز کی درست سمت کی نشاندہی کرنا فی الحال مشکل ہے۔