تازہ ترین

پاپوا نیو گینیا کے ساحل پر عجیب مخلوق ساحل سے آلگی

موریسبی – سائنس دان پاپوا نیو گینیا کے ایک ساحل سے آ لگنے والی جل پری نما مخلوق کو دیکھ کر پریشان ہیں اور اس کے بارے میں مزید جاننے کے لیے بے چین ہیں۔

میڈیا رپورٹس کے مطابق مبینہ طور پر پاپوا نیو گینیا کے ایک ساحل پر سمندر کی گہرائیوں سے آئی ایک مخلوق انسانی توجہ کا مرکز بنی ہوئی ہے جس کی شکل ایک جل پری جیسی ہے۔

یہ مخلوق پاپوا نیو گینیا کے بحیرہ بسمارک کے سمبیری جزیرے پر لوگوں کو ملی تھی۔ ماہرین فی الحال اس کی اصل نوعیت کے بارے میں یقین سے کچھ نہیں کہہ سکتتے نہیں رکھتے ہیں، لیکن ان کا خیال ہے کہ یہ جل پری نہیں بلکہ کوئی سمندری مخلوق ہی ہے۔

دریافت شدہ نامعلوم مخلوق کو گلوبسٹر کا نام دیا گیا ہے، گلوبسٹر ایک نامعلوم نامیاتی ماس ہے جو ساحل کو صاف رکھتاا ہے۔ ان پراسرار گانٹھوں ماہرین نے یہ بھی بتایا کہ اس کی اصلیت کا پتہ لگانا مشکل ہے کیونکہ لاش کا زیادہ تر حصہ سڑ چکا ہے اور جسم کے وہ حصے غائب ہیں۔

این آئی او کے نمائندوں نے لائیو سائنس کو بتایا کہ لاش کے سائز اور وزن کے بارے میں کوئی معلومات نہیں ہیں کیونکہ مقامی لوگوں کی جانب سے اسے دفنانے سے پہلے اس کی صحیح طریقے سے پیمائش نہیں کی گئی تھی۔ اور کسی نے بھی ڈی این اے کے نمونے جمع نہیں کیے جس کی وجہ سے درست شناخت تقریباً ناممکن ہوگئی۔