تازہ ترین

پاکستان کے لیے کھیلنا ایک نشہ ہے، احمد شہزاد

اسلام آباد – پاکستان کے تجربہ کار بلے باز احمد شہزاد نے جاری قومی ٹی 20 کپ 2023/24 کے دوران قومی ٹیم میں واپسی کے امکان پر کھل کر بات کی۔

احمد شہزاد ڈومیسٹک ٹی ٹوئنٹی ٹورنامنٹ میں اپنی شاندار پرفارمنس سے اپنے انتخاب کے لیے ایک مضبوط کیس بنا رہے ہیں۔ لاہور وائٹس کے بلے باز نے اب تک دو میچوں میں 70.50 کی اوسط اور 146.87 کے اسٹرائیک ریٹ سے 141 رنز بنائے ہیں۔

دائیں ہاتھ کے بلے باز نے کہا کہ وہ ٹورنامنٹ کے موقع پر بین الاقوامی سطح پر واپسی کے لیے کوششیں کر رہے ہیں اور قربانیاں دے رہے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ میں یہ قربانیاں پاکستان ٹیم میں جگہ پانے کے لیے دے رہا ہوں۔ پاکستان کے لیے کھیلنا کسی دوسرے کے برعکس ایک نشہ ہے۔ پیسے اور دنیاوی مال کو ایک طرف رکھو، تم مرتے دم تک لڑتے ہو جب تمہیں ملک کے لیے کھیلنے کی اہمیت کا احساس ہو۔

“میرے پاس اسی طرح کے منصوبے ہیں۔ مجھے اللہ کے سوا کسی سے امید نہیں ہے۔ میں اپنی پرفارمنس کے ذریعے کسی بھی صورتحال سے ہم آہنگ ہونے کی کوشش کرتا ہوں۔‘‘

تجربہ کار کرکٹر نے کہا کہ وہ ہر فارمیٹ اور کرکٹنگ لیگز میں اچھی کارکردگی کا مظاہرہ کر رہے ہیں اور امید ظاہر کی کہ ان کی محنت کا صلہ ملے گا۔