تازہ ترین

سپریم کورٹ بھٹو کی پھانسی میں ملوث عناصر کو سزا سنا کر تاریخ درست کرے، بلاول بھٹو

گوجرانوالا – پاکستان پیپلزپارٹی کے چیئرمین اور سابق وزیر خارجہ بلاول بھٹو نے کہا ہے کہ عوام بھٹو کو بے گناہ قرار دے چکے ہیں اب باری عدلیہ کی ہے کہ وہ قائد عوام کو بے قصور قرار دے اور ملوث عناصر کو سزا سنا کر تاریخ درست کرے۔

گوجرانوالہ میں پارٹی کنونشن سے خطاب کرتے ہوئے بلاول بھٹو نے کہا کہ ہماری عدلیہ کو اب موقع ملا ہے کہ وہ بھٹو کیس میں انصاف کر کے اپنے داغ دھوئے، عوام نے فیصلہ دیا ہے کہ بھٹو بے قصور ہے، پاکستان کے عوام نے بے نظیر کو وزیراعظم بنا کر فیصلہ سنادیا تھا کہ ذوالفقار علی بھٹو بے قصور تھا۔

بلاول نے کہا کہ اب انتظار یہ ہے کہ عدالت اعتراف کرے کہ بھٹو کو پھانسی دے کر عدلیہ نے جرم کیا۔ سپریم کورٹ کے پاس موقع ہے کہ وہ بھٹو کو پھانسی دینے میں ملوث عناصر کیخلاف فیصلہ سنا کر عدالتی اور قانونی ریکارڈ کے ساتھ تاریخ بھی درست کرے تاکہ عوام کو یقین آئے کہ عدالت سے انہیں بھی انصاف مل سکتا ہے۔

چیئرمین پیپلزپارٹی نے کہا کہ زرداری کے ریفرنس اور قاضی فائر عیسیٰ کی بہادری سے ذوالفقار علی بھٹو اور عوام کو انصاف ملے گا، پھر ہم ملکر بھٹو کے مشن روٹی، کپڑا اور مکان کو پورا کریں گے۔

بلاول کا کہنا تھا کہ پاکستان کو درپیش معاشی مسائل کا حل بھی بھٹو کے منشور اور نظریے میں موجود ہے، آپ کے پاس سیاست دان آئیں گے جو دوسرے کو گالی دے کر اپنے لیے ووٹ مانگیں گے مگر ہمارا ایسا طرز سیاست نہیں اور پاکستان پیپلزپارٹی کی خوبی یہ ہے کہ ہمارا کوئی مخالف نہیں ہے۔

انہوں نے کہا کہ ’ہمارا ’پرانے‘ سیاست دانوں سے کوئی مقابلہ نہیں ہے، ہماری تین نسلوں کی جدوجہد میں کئی جماعتیں آئیں اور چلی گئیں، ہمارا مقابلہ غربت، بے روزگاری اور مہنگائی سے ہے۔ بلاول کا کہنا تھا کہ میری سیاسی تربیت میں نفرت، تقسیم اور گالم گلوچ کی تربیت شامل نہیں، یہ تربیت مجھے شہید بے نظیر بھٹو نے دی اور حکم دیا کہ غریب عوام، کسانوں، مزدوروں اور پسماندہ علاقوں کی خدمت کرنا ہے۔

بلاول بھٹو نے کہا کہ معاشی بحران میں آپ جیالوں کو میرا بازو بن کر گھر گھر پہنچانا ہے، عوام کو پی پی کے منشور کے بارے میں سمجھانا ہے، روزگار پیپلزپارٹی کی تاریخ ہے، حکومت جب بھی ملی نوجوانوں کو روزگار کے مواقع دیے۔ انہوں نے کہا کہ ذوالفقار علی بھٹو نے نوجوانوں کو ملک میں روزگار کے مواقع دیے اور مفت پاسپورٹ دے کر دنیا بھر میں اُن کیلیے روزگار کے دروازے کھولے۔

چیئرمین پیپلزپارٹی نے ایک بار پھر اپنا انتخابی منشور بیان کرتے ہوئے کہا کہ ہم نوجوانوں کو روزگار، کچی آبادی میں رہنے والوں کو اُن کے گھروں کے مالکانہ حقوق، کسان اور مزدور کارڈ متعارف کرائیں گے۔

قبل ازیں بلاول بھٹو زرداری نے سپریم کورٹ میں بھٹو پھانسی ریفرنس کے بعد سپریم کورٹ کے باہر میڈیا سے گفتگو کی اور کہا کہ جس شخص پر بھٹو کے قتل کا الزام تھا وہ زندہ اور آج کورٹ میں موجود تھا۔