تازہ ترین

الیکشن کمیشن پی ٹی آئی انٹرا پارٹی کیس کی سماعت کل کرے گا

اسلام آباد – الیکشن کمیشن آف پاکستان (ECP) 18 دسمبر (پیر) کو پی ٹی آئی کے بانی رکن اکبر ایس بابر کی جانب سے انٹرا پارٹی انتخابات کے خلاف دائر درخواست کی سماعت کرے گا۔

ای سی پی کا پانچ رکنی بنچ پی ٹی آئی کے انٹرا پارٹی انتخابات کے خلاف پیدا ہونے والے چیلنجز اور خدشات کو دور کرنے کی درخواست پر سماعت کرے گا۔

پی ٹی آئی کے انٹرا پارٹی انتخابات کے خلاف درخواستیں دائر کرنے والوں میں اکبر ایس بابر، راجہ طاہر نواز اور نورین فاروق شامل تھے۔

الیکشن کمیشن آف پاکستان (ای سی پی) نے انٹرا پارٹی الیکشن کیس میں پاکستان تحریک انصاف (پی ٹی آئی) کے چیئرمین گوہر علی خان کو طلب کر لیا۔

الیکٹورل واچ ڈاگ نے پارٹی کے چیف الیکشن کمشنر نیاز اللہ نیازی، عمر ایوب، حلیم عادل شیخ، یاسمین راشد، علی امین گنڈا پور اور آر او مرکزی سیکرٹریٹ سردار مسروف کو بھی طلب کیا۔

مزید برآں خیبرپختونخوا سنٹرل سیکرٹریٹ میں ریٹرننگ آفیسر سنٹرل سیکرٹریٹ سردار مسروف خان اور ریٹرننگ آفیسر انصر محمود کو بھی نوٹس جاری کئے گئے۔

پی ٹی آئی کے بانی رکن اکبر ایس بابر نے انٹرا پارٹی انتخابات کو ڈرامہ قرار دیا تھا۔ ایک ویڈیو بیان میں انہوں نے کہا کہ پی ٹی آئی نے پارٹی اور بلے کے انتخابی نشان کو داؤ پر لگا دیا ہے۔

یہاں اس بات کا تذکرہ ضروری ہے کہ بیرسٹر گوہر علی خان کو سابق وزیراعظم عمران خان کی جگہ پارٹی کا بلا مقابلہ چیئرمین منتخب کیا گیا تھا۔

ای سی پی کے حکم پر پی ٹی آئی کے انٹرا پارٹی انتخابات گزشتہ ہفتہ کو ہوئے تھے۔ ووٹرز نے آن لائن ایپ کے ذریعے اپنے ووٹ کا حق استعمال کیا۔

پی ٹی آئی کے الیکشن کمشنر نیاز اللہ نیازی کے مطابق سابق وفاقی وزیر عمر ایوب خان کو پارٹی کا سیکرٹری جنرل جبکہ جیل میں بند سابق صوبائی وزیر صحت یاسمین راشد کو پارٹی پنجاب کی صدر منتخب کر لیا گیا ہے۔