تازہ ترین

فوج میں دم نہیں،نیتن یاہو غزہ پر زمینی حملے سے باز رہیں، اسرائیلی جنرل

مقبوضہ فلسطین – اسرائیلی میڈیا نے انکشاف کیا ہے کہ ایک ریٹائرڈ صہیونی میجر جنرل Yitzhak Brik نے نیتن یاہوکوخبردار کیا ہے کہ وہ غزہ میں زمینی حملے سے باز رہیں۔اخبار Maariv نے اپنی ایک رپورٹ میں کہا ہے کہ میجر جنرل Yitzhak Brik نے نیتن یاہو کو خبردار کیا کہ فوج حملے کے لیے تیار نہیں اس لیے غزہ میں زمینی آپریشن سے گریز کیا جائے۔

رپورٹ میں بتایا گیا ہے کہ نیتن یاہو کے ساتھ بات چیت کرنے والے جنرل برک نے کہا کہ اس وقت غزہ کی پٹی کے ارد گرد تعینات زیادہ تر فورسز نے برسوں سے تربیت حاصل نہیں کی ہے۔

جنرل برک، جو اس سے قبل قابض فوج میں شکایات کے شعبے کے سربراہ کے طور پر خدمات انجام دے چکے ہیں، ماریو نے رپورٹ کیا کہ نیتن یاہو جنرل برک کی رائے کی طرف جھکاؤ رکھتے ہیں۔

ایک اسرائیلی صحافی نے نیتن یاہو پر “بزدل” ہونے اور “فیصلہ کن” فیصلہ کرنے سے قاصر ہونے کا الزام لگایا۔ Avi Issacharov نے کہا “ہمارے پاس ایک ایسا وزیر اعظم ہے جو ڈرامائی فیصلہ کرنے سے ڈرتا ہے۔ کیا آپ اس طرح جنگ کا انتظام کریں گے؟ حکومت، کوئی ریاست۔ وزیر اعظم نے ابھی تک یہ فیصلہ نہیں کیا ہے کہ وہ کیا کریں گے۔”!، ہمیں فتوحات کی داستانیں نہ بیچیں۔ حماس نے ہمیں ایک دھچکا پہنچایا اور اب بھی جنگ میں برتری حاصل ہے۔